Study

Seperti yang dijangkakan mood study memang betul-betul akan turn on di bulan ramadhan ni. For the sake of fundamental knowledge preparation, aku rasa aku dah ada on the right track.

Dalam masa beberapa minggu ni aku dapat bercakap dengan ramai orang di sekeliling aku. Thank God, hebatnya orang di sekeliling aku ni diorang mampu bagi cetusan-cetusan idea dan objektif-objektif baru demi kehidupan yang lebih gemilang. Haha wohoa!!
Jadi, pemikiran aku yang selama ini further high education level hanya sekadar untuk life goal fulfillment atau sekadar untuk mencapai hasrat semua orang untuk tengok aku one day jadi seorang academician yang berjaya atau sekadar untuk aku jadi duktur ingineur atau sekadar ini hanyalah too young too dumb too realize decision (I suppose to enjoy my life now, sebagai seorang bujang yang pergi travel ke serata dunia mencari pengalaman hidup dan pekerjaan), 
everything has been changed into something more positive intention.
Terima kasih untuk itu kawan-kawan. 

Jadi dengan ini bermulalah tugasan aku kembali sebagai seorang pelajar. Erk masih di universiti yang sama. Haha. 
Macam ni lah,aku janji, post-doc nanti aku fly jauh sikit la okeh. Haha. Itu pun dengan izin Allah.

Baiklah, jom bazaar ramadhan.

5 Ramadhan, 31 May 2017 - 6.10pm

No comments:

Post a Comment