Rumah Baru

Memandangkan kononnya aku fikir blog merupakan antara medium yang baik untuk meningkatkan kemahiran menulis sekaligus memaksa aku untuk terus membaca semata-mata untuk menambah idea penulisan, jadi kemungkinan besar aku kekal update. 
(Tamat ayat skema di sini hehe)

Sebenarnya dalam masa sebulan ni macam-macam hal lah, yakni yang paling penting termasuklah oficial offer letter dah keluar yayyyy!! dan pindah masuk rumah baru. Sangatlah comfortable, big enough for four of us. However I could say that i miss all the memorable memories rumah lama. Banyak pulak tu. Tambah pulak tab yang aku dah pakai dekat 3 tahun lebih tu tiba-tiba rosak, terpaksa tukar phone baru bulan lepas. Aduhhh i guess people in my circles might know that ada beberapa benda yang aku tak suka nak tukar-tukar like phone, lappy, purse and another few things. Mungkin banyak benda ber-sentimental value aku simpan dalam tu. Memang nak aku betul-betul move on lah haha. 

view rumah lama dulu



Baiklah, itu saja update for the sake of 'rajin menulis' aku ni.
Thankyou silent readers, muahciked haha

3 Ramadhan 2017 masihi, 4.15pm - 29 May 2017


No comments:

Post a Comment